Tisdag kväll

Idag är det tisdag och har varit skolfoto i skolan. Gick upp som vanligt runt 8 och gick och käka frukost sen gick jag hem och fixa mig och gick iväg till skolan för att ha småföretagande. Efter den lektionen så vart det skolfoto, fick stå upp, gött! Efter de var de lunch, efterrätt chokladpudding! Sen var de engelska och efter de svenska. Hade skolfoto med elevrådet och även med innebandyklassen efter det sen var skoldagen slut!

Efterskolan drog vi hem och chilla och efter maten gymma vi lite och körde lite små mål. Nu ska jag gå sova tror jag, är trött! Lyssna när Robin Bengtsson gör en grym version av "Girls just wanna have fun" (den börjar vid 0:40) Enjoy!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: