Seeg

Tjena, nu har jag varit riktigt, riktigt seg med att uppdatera men ska försöka börja blogg igen seriöst efter som folk hemifrån verkar vilja veta hur jag mår nu när jag bor nere i Mullsjö. (Jonathan Eriksson!) Har varit hemma i Vagnhärad denna helg efter 1 månads boende i Mullsjö, har saknat många och det var verkligen kul att träffa alla vänner och så igen. Kom hem igår till Mullsjö, åkte med pappa ner så det gick lätt och snabbt. Fast hela helgen har jag haft huvudvärk och ont i halsen så tror jag börjar bli sjuk=/ Idag skulle jag ha haft två träningar men kan inte träna pga huvudet och halsen:( Känns som man aldrig blir frisk.... Snart ska jag dra ut till Nyhem på möte, segt som fan eftersom att jag kommer komma hem typ 10 eller något, jag som tänkte sova lite tidigt idag och få sova och vila så jag blir frisk fortare. Imorgon är det skolfoto också, kommer nog gå dit även om jag är sjuk sen gå hem. Det går bra i Mais men har inte kommit igång riktigt helt men det kommer väl släppa snart hoppas jag. Nu har jag allafall gjort en uppdatering och det kommer väl mer denna veckan får vi hoppas, ha det bra bye!

Kommentarer
Postat av: Kungen själv

ja skriv skriv så vi vet hur du har det babe!

kul att se dig igen ju<3

2009-09-22 @ 20:37:00
URL: http://meelliis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: