Kväll,

Kollar tv med Jesper och Simon, softar. Hade träning nu på kvällen gick väl sådär va. Fick spela med Daniel och Criss och en kille jag inte vet vem det är hehe. Efter skolan var det bara att käka lite snabbt sen träning direkt. Vi skulle haft lagfoto men det blev inget. Vill tillägga att vi hade en grym bollkalle, vår egen Kristoffer "Kitte" Bynander! Efter träningen skulle vi egentligen stanna kvar och kolla lite på grejer eftersom det var klubbkväll ikväll men vi orka ej. Viktor Kihlblom hade på sig en riktigt ful tröja idag på träningen också!  Nu blir det att softa lite och tyvärr så linka Jonathan Håkansson en riktigt äcklig film till mig;p   "hon får orgasm av att andas" http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/inrikes/article5865150.ab Titta och bli äcklad! Cya!

Kommentarer
Postat av: Jonte Håkansson

faaan va grym jag är! ;)

Postat av: Petersson

hahah fuck you;D

2009-09-30 @ 20:14:48
Postat av: Jonte Håkansson

Jag tycker om dej också Simon :D

Postat av: L.G

Blogga inte på lektion!!!!!!!!!

2009-10-01 @ 13:33:02
Postat av: Petersson

okeej ;D

2009-10-01 @ 13:35:07
Postat av: Viktor

Gnaget till jag dör!

2009-10-01 @ 15:01:09
Postat av: Petersson

njaaa,P

2009-10-01 @ 20:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: