Datakunskap!

Sitter på datakunskapen och har installerat lite nya pogram, vi har ett program som man kan spela in ljud på, Audacity som alla tycker är skit kul, haha. Kul faktiskt att sitta lyssna på alla retards som spelar in ljud haha. Idag hade vi information och layout chill ämne som fan. Använde datorerna hela tiden så de va chill. Träning idag, sista träningen innan träningstruppen spikas, vet inte riktigt om jag är med där om jag ska vara ärlig. Nu ladda vi ner ett program som heter Google earth så alla sitter och tittar på vart dom bor, kul liv! Nej nu orkar jag inte skriva mer, ha en bra dag så skriver jag mer ikväll! bye!


Kommentarer
Postat av: hannah

uppdatera för fan simon! :DDDD

2009-09-16 @ 14:22:41
URL: http://hannahpernilla.blogg.se/
Postat av: Petersson

ja ska;D

2009-09-21 @ 18:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: