Idooooooool!

Kollar Idol , känns som att detta år inte har varit lika bra som dom andra åren men vad vet jag. Djurgården leder borta mot Frölunda med 0-3, Frölunda är ett bra lag och iår kommer dom nog komma långt men Djurgår´n är inte sämst heller. Dom har spelat bra än så länge och krigar på riktigt bra, tror det kan bli tre poäng ikväll! Dom har vart bra dom andra matcherna också, tyvärr torska i serie premiären med 7-6 borta mot hv, riktigt bra match av Djurgården och förkännade tre poäng. Modo vart det torsk i sudden, vinst mot Skellefteå och hoppas tre poäng ikväll då. 

Fick nyss veta att Kyle Klubertanz gjorde 0-4 till Djurgården men även att Andreas Karlsson redosera till 1-4.
FÖLJ MATCHEN : http://www.difhockey.se/liverapportering 

Dagen då, hade innebandy träning med skolan på morgonen och det gick väl helt okej. Hade teori efter när vi svara på massa fråger om kost m.m. Efter allt detta var det dags för mat sen såklart matte i 2 timmar med the on and only LG! Slappt allafall fick ha datorn hela lektionen så det var lugnt.

Efter skolan skulle jag egentligen träna men hade ingen att åka ut med plus att jag var lite seg så spela lite små mål istället med gustav, philip , anton och newman. Har vart och tvättat lite efter det och ska även plugga Turism, har prov imorgon. Ett stort grattis till PHILIP LUNDIS som fyller år idag, grattis! nu ska jag plugga lite och kolla idol. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: