Torsdag kväll!

Igår började dagen med att springa ner till pappa och börja arbeta på taket med mina kusiner, vi skulle nämligen byta tegel på taket. Så där fick man stå och arbeta från typ 11 till 3 halv 4. Sen blev det att åka hem till mamma, duscha och fixa lite. Senare hoppade jag på bussen ner till trosa, anton och resten av TrovaE var påväg hem från södertälje. Först hoppade jag på fel buss så gick av vid Järnvägstationen och tog samma buss som dom andra, dom berättade om dagens äventyr och om hur folk har kallat dom för fjortisar, hahah. Väl nere i Trosa gick jag, Hamberg och Anton  hem till anton för att platta håret, sen kom Per dit också. Vi gick till Trossen för att köpa plastglas, hahah. Där träffa vi ante, efter handlandet gick vi vidare mot Tomta för att dricka lite och lyssna musik. Dit kommer erik, ulla, jonna, jossa, gurra och nathalie. När vi hade kört lite gick vi vidare mot martina, som fyller år idag Grattis!!!!!:D Vi stod utan för henne med lite folk, sen gick vi runt lite vart som helst, tog ett tripp till kusinerna också, Tack alla för en trevlig kväll!


sad TrovaElite!<3

Kommentarer
Postat av: veronica ahrén

haha låter som en trevlig kväll! såg dig på taket också btw ;)

2009-05-22 @ 11:06:21
URL: http://ahrenitisalifestyle.blogg.se/
Postat av: Peran:D

plastglasen kostade fan 26 en kronor

2009-05-23 @ 13:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: