Vädret(Y)

Dagen har varit klock ren med mycke sol och har träffat  olika folk, först vakna jag  runt halv 9 av en jävla borrmaskin, fyfan! Aja senare var jag med Nathalie och Jonna, de var kul! Vi bestämde oss för att dra och bada men första var de pizzan där vi även hade bestämt att vi skulle träffa anton, henke, yousif och hamberg. Efter pizzan drog vi alla förutom henke som skulle hem tidigt( =( ) till lammsjön och sola. Senare åkte vi hem, jag och anton skulle nämligen laga mat hemma hos anton vid 6 , vart en grymt god sås med spagetti! Sen drog jag anton ut och träffa lite folk. Skön dag och imorgon ska jag och anton ut och träna lite! Jag lägger ut lite bilder från dagen enjoy! Hare bra tjatja!


nya färgen,


vi matade fiskarna med chips när vi var och sola vid lammsjön, 


vi var bäst med maten! (Anton ser creepy ut)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: