Söndag

Anton kom hem till mig, vi drog kolla fotboll hamberg var grym! Sen åkte jag, ulrika, nathalie, jonna, anton, hamberg och yousif till trosa och käka krilles, gott! Efter det drog vi till vagnhärad och chilla lite hemma hos mig och jag gjorde även slingor i håret, anton med (?!) ni kommer se resultat imorgon! Jag, nathalie, jonna och hamberg vart hungriga så vi bestämmde oss för att åka till sillekrog och äta burgare, jonna nathalie och hamberg fick burgare men inte jag får dom var slut =( besviken åkte jag hem och nu sitter jag här själv. Imorgon hoppas man på bra väder så man kan sola lite, Ha de bra pusshej!

Kommentarer
Postat av: nathalie the girl

mäster hår slingarn nathalie ;)

ulla va där imot inte lika mycket till mästare ;P

2009-06-22 @ 22:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: