Petersson talar ut..

Pinsamt, finns ingen som heter alfons von baumgart eller något... killen tror att han är mig och han heter alfonsbaum på bdb. Bara så alla vet så är det totalt fejk, jag vet inte hur personen ifråga har fått tag i bilder, jag ut går att pesonen i fråga eventuellt känner mig och vill bara vara rolig eller rent ut sakt patetisk. Jag skiter fullständigt i vem den här personen är som gör så här, det spelar ingen roll, jag tycker det är rent ut sakt patetiskt att skita ner mig och mina vänner på ett sånt sätt. Jag heter Simon Petersson, Simon Petersson aldrig Alfons von Baumgart, jag ber om ursäkt till personen som alfonsbaum har skrivit saker till, även om ni har skrivit saker som inte alls är dumma tycker jag ändå synd om er för att personen har lurat er. Pinsamt, patetiskt, omoget och jävlat fult gjort.

/Simon Petersson!

Kommentarer
Postat av: sophie

anmäl killen? :s

han är ju fan störd.

2009-06-14 @ 23:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: