LÖRDAG!

Lördag var det massa chill med folk, runt i bil med viktor och olika. Bad, sol, vollyboll, krilles, fest! Galet skön helg! Vi var lite folk på hemma hos en och hade lite chill fest, funka skit bra;DMen tyvärr så fick vi gå hem och de tog en lååång tid! Jag, hamberg, jossa, nathalie,westerberg och tobbe kämpa hem runt halv 4, 7 kilometer gick vi tror jag. Jag och några  drog  till hemligt ställe och käka lite sen somna vi där. Vid halv 9, 9 drog vi till affären och handla lite cola. Idag drog vi ut till havsbadet ,sola och bada. Sen vart det vollyboll. Nu sitter jag hemma och ska snart gå ut och handla lite taco, mm gott! Ha en grymt trevlig kväll, jag kanske drar och badar lite om jag orkar, 
Peterssson out!

tidig morgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: