FREDAG!

Tjena tjena !
Igår var de fredag, dagen spenderades med massa roligt folk. Jag åkte upp till Ulrika där de var sol och bad med, Jonna, Anton, Ulrika, Josefin, Hamberg, Nathalie, Johanna och felicia. Hamberg jag och Anton drog till pizzan och käka lite senare drog vi hem till mig och chilla och vänta på yousif. När yousif kom börja vi fixa oss lite för vi skulle nämligen ner till Trosa och träffa lite folk och kolla fotboll. I trosa var vi i en kompis lägenhet och kolla semi finalen mellan Sverige och England, det var vi fyraq från vagnhärad, jonte, tobbe , westerberg, anton thörner och pontus. Matchen var bajs och Sverige låg under med 3-0, sen börja dom komma igång och vart 3-1,3-2,3-3 FYFAN VA VI SKREK! Sen förlora dom i straffar=(. Annelie, Jossa, Melker, Hanna och Nathalie hade även kommit ner till oss för att se matchen, sen tärffa vi även carolina. Runt 9 halv 10 drog vi ner på stan och träffa massa folk över allt, skit kul kväll men hem resan kunde varit bättre! Idag är de lördag och vi får se kanske blir gnesta senare ikväll, men nu ska jag käka lite frukost, (lite bilder neranför!)
Simma lugnt nu, tjatja!

Supporterklubben'


Hem resan i viktors baklucka




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: