yeaaaaah!

Tisdag idag, skit väder! Idag skulle pappa och jag åka till Trosa GK för att träna lite. Först skulle vi till mamma för att hämta lite grejer, utanför stog mi moppe med sladdar ur och batteriet var borta och även mina handtag. Sosse jävlar som snor! Aja jag och pappa börja åka neråt Trosa där vi mötes av regnet, blä! Men på rangen stog vi under tak så det var mysigt! Jag träna mest med drivern och pitchen, gick bra. Nu sitter jag och chillar, ska snart ner till Trosa och träffa lite folk hemma hos uddman! Hoppas på en bra kväll, ha en bra kväll ni med, tjatja!

Kommentarer
Postat av: Storm

wewt Sosse fitter plocka isär din moppe ?:/

2009-07-08 @ 08:24:02
Postat av: petersson

Si;D

2009-07-08 @ 16:26:17
Postat av: evelina

en fråga, vad är trosa gk? haha

2009-07-11 @ 18:38:12
URL: http://spotlightonme.blogg.se/
Postat av: Petersson

haha ja du evelina, det är Trosa Golf klubb:D

2009-07-16 @ 00:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: