Tjaaa!

Länge sen jag gjorde ett inlägg pga att jag har varit nere i Malmö och chillat. På torsdagen åkte jag och pappa iväg i regnet neråt, vi stanna i gränna och käka jätte god fläskfile, mm! Sen åkte vi till www.butikenpalandet.se och handla en Lacoste pike och ett par Lacoste byxor.  Sedan börja vi åka neråt till Halmstad där vi checka in på Scandic, vi gick upp på rummet byte kläder och sen gick vi ner och käka på Harrys, grymt god Taco wraps! På kvällen låg vi bara inne på hotelet och chilla med tv. På fredagen åkte vi och spela pay and play golf, grymt kul!  Sen åkte vi ner till Malmö och träffa vänner där. Väl där nere gick vi ut och vandra lite och titta runt, Malmö grymt mysig stad! På lördagen åkte vi runt lite och titta för senare skulle vi till Ängelholm och hälsa på i Billes lägenhet och käka lite god mat. På kvällen gick jag och bille på lite chill fest med hans kompisar, grymt trevligt folk vill jag bara säga! Söndagen spela vi lite golf på rangen där nere. Måndagen , då åkte vi över till Danmark och kolla runt lite, titta och köpte kläder. Danmark seriöst, gick in på en kiosk och köpte smirre, wtf? Grymt skön stad! Tisdagen var det dags för hem färd, jag och pappa tacka för oss och åkte vidare mot Kiviks marknad där vi kolla runt lite och träffa Arne, vän till pappa från vagnhärad. Sen åkte vi raka vägen hem, kom hem cirka 22.15. Idag är det onsdag och jag spela lite golf och sedan åkte vi till min kusin som fyllde år, på kvällen var jag ute med folk i Trosa vid tomta och chilla. Har saknat alla och de är kul att träffa dom igen:D Imorgon är det torsdag, och nu är det dags för Paradis hotell Danmark, enjoy your night!  Petersson ouuuut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: