seg

Tja tja!
Idag är det måndag, och jag har varit skit seg på att uppdatera. Min design är helt fuckad men det får väl funka. I Fredags var det lite chill krök vid badberget, och ja det funkar med ute fest om man har musik och om har rätt folk med och det hade vi! Jag och anton drog ner med moppen till Trosa där vid träffa eriksson,uddman, jurran och iggander. sen drog jag och anton till challe där hampus och challe hade tagit varsin powernap. När dom hade vaknat till drog vi ner på stan och träffa lite folk sen var det dags för att dra oss ut till badberget. Kvällen var som sakt najs bara det att jag fick cykla hem typ halv 3 på kvällen själv, hehe. I lördags drog jag ner till Trosa och träffa anton, per och carolina, vi chilla typ hela dagen sen träffa vi hampus och drog hem till honom och kolla film, mys! Jag och anton fick ta moppen till vagnhärad när det regna, inte naaajs! Igår var jag med massa folk och tog det mest lugnt, idag funtar jag på att dra och bada med lite folk men vi får väl se hur dagen blir! Ha en skööön måndag, byebye!


utgång fredag! o nej vi är inte seriösa!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: