Fiesta!

Tja tja!
Först och främst vill jag tacka Ellinor för att vi fick komma igår, tack. Igår var det lördag och jag,hamberg tog bussen till Södertälje och senare pendeln till Gnesta. I Gnesta gick vi och träffa Erik, Per, Oskar, Lukas och hm kommer ej ihåg den sista, hehe. Sen gick vi runt och kirra lite för vi skulle nämligen till Ellinor på Fiesta! Anton anslöt sig till oss innan vi gick till Ellinor. Kul kväll synd bara att något tard var lite aa. weird! Resten var kul som fan. Morsan kom och hämta mig, Hamberg och Anton typ 12 eller något. Dagen efter, lite sliten men mår inte dåligt,skönt! Nu ska jag Hamberg, Anton och Yousif till pizzan, yeah! Sen blir det kanske Stockholm med Tobias och Jonathan, FOTBOLL! KOM IGEN DJURGÅR´N!
Ha en riktigt trevlig söndag!

FIESTA!

Kommentarer
Postat av: ellinor

va så lite så, bara kul att ni kom:D

2009-07-08 @ 15:25:32
URL: http://eklingblom.bloggse
Postat av: Petersson

det var kul att du tyckte så;D

2009-07-10 @ 22:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: