Lördag!

Lördagen börja tidigt, upp och åka till Eskilstuna för att lira borta match mot Nyfors. Börja stelt med 2-0 i arslet, men sen gick det bättre och bättre, matchen sluta 6-4 till oss, Jag gjorde 2 mål en assist, faktiskt nöjd. Sen skynda vi oss att åka till nyköping där jag hamberg, gurra och anton skulle lira match. Men 5 minuter innan  vi kom fram så ringde dom och sa att jag inte fick spela för dom hade ingen tröja till mig, fyfan. Satt i en bil i en timme för att veta att man inte fick lira, menmen.  När jag kom hem fick jag för mig att jag var hungrig, så jag gick till pizzan. När jag kom ditt gick jag och satt mig direkt, jag vänta i 25 minuter på att få beställa!!!!!  till slut gick jag fram och sa vad fan jag ville ha, sen fick jag pizzan på 5 minuter så det vart bra. Sedan gick jag hem till Jonna och träffa lite folk där, men som vanligt så sitter jag här, trött som ett svin.
Petersson out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: