Onsdag,

Hello,
Onsdag idag, har vart en rolig vecka men kan börja prata om söndag. Jag tänkte gå lägga mig lite tidigt men hann inte sova sålänge förens de banka på dörren, de var 3erna och 2erna som kom och skulle nolla oss. Dom tog med oss till deras internat och sa att en och en skulle ta av sig kläderna och ha bara kallingar och pung skydd och målvakts hjälm på sig, gissa vad dom tänkte göra.... Dom stod och sköt några skott på oss! Fick ett märke men inte så farligt. Sen ställde dom upp oss på rad så fick vi ha råa ägg i munnen sen ta ut i ett glas, två gånger! VI var sju stycken ,,, sen fick simon och gurra dricka upp allt, shit äckligt. Efter det körde vi dans tävling, den som förlora blev av med håret, Jag klara mig men fick ändå stanna kvar och sätta mig på en stol, då tog dom fram rak apparaten och drog lite i håret, va lite nervös och kände efter men dom tog inget , men i stället raka dom av mig ena ögonbrynet sen jack i andra hahah(bild längre ner!), Sen fick vi borsta tänderna, ja det låter inte så farligt men vi fick spota ut allt slem och de i ett glas och sen fick sara dricka upp allt, fan äckligt! Efter tand borstningen fick vi gå ut och bada i bara kallingar, cirka halv 1 på kvällen (?) Kallt! Sen var det ruskigt skönt att lägga sig i sängen.
Måndas var det träning men var värdelös,,,, idag var de träning igen och de gick mycket bättre, nöjd om jag ska vara riktigt ärligt, Imorgon är de skol träning och senare träning på kvällen, MULLSJÖ ÄR GRYMT! Ha det bra bye!


 snyggt? haha , simon i bakrunden;D

Kommentarer
Postat av: Kim :)

Är det du som är ögonbrynet? Haha :)

2009-08-26 @ 20:47:05
Postat av: nathalie bäst

usch fyfan stackars tjej!

2009-08-26 @ 20:55:30
Postat av: sim

king<3

2009-08-26 @ 22:16:37
Postat av: stormiz

2009-08-27 @ 01:54:16
Postat av: stormiz!

haha! clicka innan jag skrev!

Stackars tjejen där juh :D

ni förtjänade en nollnning!11!1 :D

2009-08-27 @ 01:55:10
Postat av: Petersson

haha de var en rolig kväll;D

2009-08-27 @ 14:27:05
Postat av: sarah

men tjeena ögonbrynet asså! :D

men ja, stackars mig ;<

2009-08-27 @ 15:16:18
URL: http://acoustiic.blogspot.com
Postat av: hannah

hahahah simon din jävla galning.

2009-08-28 @ 19:13:01
URL: http://hannahpernilla.blogg.se/
Postat av: Åetersson

Varför är jag galen för?,p haha

2009-08-28 @ 20:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: