Mullsjö

hello!
Sitter nere i mullsjö nu på antons data. Har varit en rätt så seg start för vi har inte gjort något i skolan typ och vi får våra datorer nästa vecka och ingen tv... blä! I Söndags kom jag hit och "installera" mig först, sen börja folk komma och flytta in mer och mer. Det är jag , Simon, Anton, Gustav, Melin och Lundius som ska bo i samma hus sen kanske det är någon mer. Vi börja med att åka handla lite nödvändiga grejer och så, den här veckan har vi chillat och spelat lite innebandy i våran hall och sen har vi tränat med Mullsjö, gick så där med träningen idag måndags gick bättre. Imorgon ska vi paddla kanot och sova över, lite tråkigt men blir nog ändå kul för vi har go klass lite haha. Ni får ha det så bra så skriver jag när jag kan.! Bye,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: