Lördag

Hello,
Lördag, chill som fan en dag kvar tills jag flyttar! Dagen började med att jag och pappa åkte och handla lite grejer till flytten, bild och så där nere! Sen åkte jag hem och börja fixa lite med min nya Ipod touch, grymt skönt med ny Ipod! Efter ett tag kom tyvärr Richard hit så nu är jag tvyngen att vara med honom,,,, blä. Vi sitter och väntar på The voice som vi ska på ikväll med lite folk, kommer nog bli grymt kul! Skriver mer när jag har kommit hem och kanske blir lite bilder också. Bye!




Ipod touch
My book External Hard Drive  1TB
Rakapparat
2 tränings tshirtar från Adidas
En huvtröja, tränings tröja från Adidas
4 stycken Björn Borg kalsonger ( en handduk)
Ipod touch skydd

Kommentarer
Postat av: sofia

Ahmen fett bra, då kan jag köpa din gamla ipod? ;)

2009-08-16 @ 17:05:24
URL: http://singfeldt.blogg.se/
Postat av: Petersson

aa om du kommer och hämtar den;D

2009-08-22 @ 20:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: