Kväll

Hello,
Kväll nu, sitter hemma hos mamma och ska snart säga på en film och käka lite chips och så. Nu på kvällen var jag hemma hos Josefin. Jag fick cykla dit och jag har sån träningsvärk men det gick ändå, när jag kom fram var det bara hampus och josefin där. Vi chilla mest och så, hampus drog hem typ direkt för han skulle käka och lite så. Jag och jossa börja titta på South park och tog det lugnt, sen kom nathalie och joina oss, trevligt! Sen var det dags att cykla hem, åh jävlar va segt de gick haha. Tycker Tröjan och skjortan på bilden passar rätt bra ihop eller? men men! Nu blir det film, ha en fortsatt trevlig kväll! Bye!




Cardigan  EastWest

Skjorta Lyle and Scott

Kommentarer
Postat av: nathalie andersen

haha du glömde berätta om det halshuggna örhänget och om när jag brottade ner dig snyggo ;)

2009-08-15 @ 00:05:49
Postat av: nathalie andersen

Du glömde berätta om det halshuggna örhänget och när jag brottade ner dig, haha ;)

2009-08-15 @ 00:07:48
Postat av: Anonym

2009-08-15 @ 00:08:35
Postat av: Petersson

haha aa det gjorde jag nathalie!;D hehe

2009-08-15 @ 15:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: