BAJEN SVIN HASCH OCH KOKAIN!

Tjeena!
 Idag har vart en härlig dag, satt klockan på 9 och som vanlig vaknar jag till Justin biebers where are you now ( lyssnar på den längre ner) sedan ringde westerberg mig för att kolla så jag var vaken. Jag , westerberg och anton skulle nämligen upp till Media markt för att kolla lite grejer till westerbergs dator. Väl uppe så kirra vi grejerna sen gick vi och käka buffé på Pizza hut! Shit va gott!:D Sedan bar de av hemåt, vi åkte med westerbergs mor så de gick smidigt och bra. Vi hämta lite grejer hemma hos mig sedan direkt till Trosa. Väl nere i Trosa fixa vi westerbergs nya högtalare som var grymma! (Bild på dom längre ner!) Klockan 5 skulle jag gå till social kontoret och prata med dom där och med mami och papi, det gick snabbt och så. klockan kvart över sex börja våran träning i Tomta så gick in snabbt och köpte Macka och Powerade, redbull och en gainomax på Trossen. När vi skulle ut och springa regna det och aa ni vill inte äns veta träning vi gör, vi värmde upp 1200 meter sen 5 gånger ( eller 6) 400 meter i nästan fullt tempo, med vila iförsig en minut mellan varje och till sist..... 2000 meter i absolut fullt tempo( vila lite mellan varje 200 meter. Sen var det bara in i hallen och köra innebandy , grymt skoj ! (y) Efter träning duscha jag lite fort   ( försökte allafall) sen drog jag till westerberg för vi skulle nämligen till Ulrika idag för hon fyller år, Grattis Ulrika lindberg! Men när vi hade hämtat upp hamberg och gjort i ordning oss så var dom inte längre hemma hos henne, så westerberg åkte hem till sig och hamberg till sig så nu sitter jag här själv och har nyss käkat två mackor med ost på och ett glas med päron juice, gott! En sak måste jag säga, jag tycker ni ska besöka min käre vän Hannahs blogg , http://hannahpernilla.blogg.se/ ! Snart flyttar jag till Mullsjö!:D:D:D:D hahah! En grymt bra låt som jag tycker nu ska lyssna på, call me med shinedown ( lyssna längre ner)
Heeeeejdå!



Logitech Z-5500




 
Justin Bieber  "Where are you now"


 


Shinedown "Call me"


Kommentarer
Postat av: Thörner

Tjoooock niice dag fan :D buffén var de bästa helt klart!

2009-08-12 @ 23:26:47
Postat av: Petersson

mm helt klart;D

2009-08-12 @ 23:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: